SDR Digitalt

Kombinera ODR-kampanjen med Brain – smartare marknadsföring

Svensk Direktreklam har samarbetat med InsightOne i över 20 år med selekteringsprodukten Mosaic. Nu kan vi också erbjuda tilläggstjänsten Brain, som gör det möjligt att kombinera ODR-kampanjen med effektiv och riktad digital annonsering.

InsightOne har tillsammans med Digital Brain Nordic skapat en digital annonsering som bygger på samma idé – att söka områden där en eller flera målgrupper är överrepresenterade. Brain fokuserar på bearbetning där det är som mest lönsamt. Annonserna visas på premiumsajter max sex gånger per unik besökare.

– Tanken är att man ska välja ut ett bra erbjudande ur ODR-kampanjen, som får konsumenten att klicka in sig på annonsörens hemsida. T.ex. ”fri synundersökning vid köp…”, eller ”50 % på alla skor”. Man når samma mottagare som med ODR-kampanjen, men även i den digitala kanalen.

Läs artikeln i På Direkten om Brain Data Market.

Vill du veta mer om möjligheterna med SDR Digitalt?
Vi kontaktar dig gärna!