Saknar du något?

Vi hjälper dig gärna

Som ett led i vårt kvalitetsarbete utför vi varje vecka ett stort antal kontroller på alla våra distributionsområden.

Vår kvalitetspanel består av rekryterade panelmedlemmar i varje utdelardistrikt och har totalt 89.000 medlemmar, Sveriges största Kvalitetspanel!

Dessa hushåll har aktivt gått med i vår panel för att de är intresserade av direktreklam och håller vecka efter vecka reda på vilken direktreklam de har fått hem till sig. Vi gör 2 kontroller/distrikt och vecka dvs ca 22.500 kontroller varje vecka. Om vi får en indikation på att ett hushåll inte fått reklam den gångna helgen utförs ytterligare kontroller för att undersöka omfattningen av reklamationen och därefter komplettera.

Saknar du någon reklam eller har du något du vill reklamera? I så fall ber vi dig att fylla i detta i formuläret här bredvid. Läs gärna mer om vilka typer av försändelser som kan hamna i din brevlåda. Vill du veta mer om vår kvalitetspanel och kanske bli en del av den så finns det möjlighet att fylla i även detta i formuläret.

Stort tack för att du hjälper oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete.

Oadresserad Reklam
Försändelser med kommersiella budskap, tex reklam från livsmedelsbranschen och detaljhandeln. Delas endast ut till hushåll som inte har angett, ” Nej tack till reklam” på brevlådan.

Samhällsinformation
Försändelser som delas ut till samtliga hushåll, även till mottagare som har undanbett sig reklam. Består av icke-kommersiella meddelanden t.ex information från myndigheter, region och kommun samt politiska partier. Det går inte att tacka nej till samhällsinformation.

Gratistidningar
Gratistidningar delas ut till samtliga hushåll under förutsättning att tidningen har ett utgivningsbevis alternativt en periodicitet om minst 4 nr per 12-månadersperiod. Tidningen måste dessutom omfatta minst 4 sidor och innehålla mer än en obetydlig mängd redaktionellt material. Det går att tacka nej till gratistidning genom att tydligt ange ”Nej-tack till Gratistidning” på brevlådan.

 

 

 

Vill du lämna en reklamation?

Välj ditt ärende nedan och skicka din reklamation

  • {{item.Address}}