Fånga nya kunder...

I hallen – och framför datorn.

Nu gifter sig brevlådan med bannern. Många har försökt att få det förhållandet att fungera, men nu finns det äntligen en tjänst som använder data för att öka integrationen mellan direktreklam och digital annonsering.
 
ODR + Digital annonsering = högre effekt
Oadresserad direktreklam har alltid varit ett av de mest kostnadseffektiva sätten att driva riktade kampanjer mot en bred målgrupp. Den kommunikationen sker i hallen innanför dörren. Nu kan du ta klivet ut på nätet och nå samma målgrupp när de sitter vid datorn eller surfar på sin mobil. Med tilläggstjänsten Brain Data Market kan du kombinera din ODR-kampanj med effektiv och riktad digital annonsering. Du får det bästa av två världar. Först matchar du ditt budskap mot den målgrupp du vill nå med hjälp av direktreklam, sedan kombinerar du detta med en databerikad online-annonsering. Brain Data Market fokuserar på att bearbeta dina potentiella kunder där det är som mest lönsamt.
 
Låt oss visa hur Brain Data Market kan vara ett intelligent val för ditt företag! Läs mer här!